فروش ذرت علوفه سبز

فروش ذرت علوفه سبز درجه یک بازرگانی یوتابمهر سال 1402

فروش ذرت علوفه سبز درجه یک بازرگانی یوتابمهر سال 1401 چه زمانی آغاز می شود؟ عرضه ذرت علوفه ای سبز توسط کدام بازرگانی انجام می شود؟ قیمت روز ذرت علوفه سبز چقدر است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این محصول و پاسخ سوالات مطرح شده تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

فروش ذرت علوفه سبز
فروش ذرت علوفه سبز

عرضه ذرت علوفه ای سبز

ذرت علوفه ای سبز برای دام یکی از مواد غذایی پرارزشی است که بیشتر در فصل های گرم سال رشد میکنند و چون در فصل سرما با کمبود آن مواجه میشویم بهترین روش آن این است که از انواع مواد علوفه ای فله یا به صورت سیلاژ استفاده کنید.

قیمت روز ذرت علوفه

مجموعه بازرگانی یوتابمهر این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور پخش می کند و با توجه به کیفیت خوب و قیمت ارزان محصولاتش همواره نظر خریداران عمده را به سمت خود جلب کرده است. مجموعه ی تولیدی بازرگانی یوتابمهر محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با کم ترین هزینه به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در اتباط باشید.

نحوه سفارش ذرت علوفه سبز

خرید ذرت علوفه خوزستان بصورن عمده سال 1401 توسط شرکت بازرگانی یوتابمهر بصورت گسترده امکان پذیر است. لذا تجار و دامداران گرامی جهت سفارش ذرت علوفه ، جو دامی ، جو خارجی و کاه کلش گندم ، تفاله چغندر  وخرید یونجه ارزان و انواع غذای ماهی با تیم فروش ما تماس بگیرید. جهت استعلام قیمت روزانه به کانال تلگرامی شرکت ملحق شوید و از محصولات ما دیدن نمایید.  

 

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس کلیک نمایید

مدیر فروش :

مهندس تندیس +989166404026

سایتهای مرتبط:

utmtco.ir

khorakdamiran.ir

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس