ذرت علوفه کیسه ای

ذرت علوفه سبز ارزان قیمت با کیفیت عالی سال 1402

ذرت علوفه سبز ارزان قیمت با کیفیت عالی سال 1401 را از کجا تهیه کنیم؟ ذرت چاپر سبز دانه دار با جه قیمتی عرضه می شود؟ عرضه ذرت سبز چاپر پر دانه توسط کدام شرکت انجام می شود؟
برای مشاهده اطلاعات بیشتر راجع به این محصول با ما همراه باشید.

"<yoastmark

ذرت چاپر دانه دار

ذرت چاپر از جمله گیاهانی است که مورد توجه خاص دامداران منطقه بوده است. خصوصاً پس از پیدایش ارقام هیبرید با عملکرد بالا و کیفیت مطلوب، بسیاری از مؤسسه های تحقیقاتی در سراسر دنیا روی این محصول با ارزش سرمایه گذاری کرده اند. همنچنین فعالیت های مؤثری انجام داده اند که به موفقیّت های چشمگیری نیز دست یافته اند.

عرضه ذرت علوفه ای

قدرت سازگاری زیاد با شرایط جغرافیایی متنوع و خصوصیات فراوان دیگر ذرت سبب شد تا این محصول خیلی سریع در جهان گسترش یابد. گیاه ذرت سرشار از نشاسته و مواد قندی بوده و بیش از 80 تن در هکتار محصول می دهد. این محصول یکی از بهترین گیاهان جهت تولید علوفه ای سبز، سیلاژ و دانه می باشد.

نحوه سفارش ذرت علوفه ای سبز

خرید ذرت علوفه ای خوزستان بصورن عمده سال 1401 توسط شرکت بازرگانی یوتابمهر بصورت گسترده امکان پذیر است. لذا تجار و دامداران گرامی جهت سفارش ذرت علوفه ، جو دامی ، جو خارجی و کاه کلش گندم ، تفاله چغندر  وخرید یونجه ارزان و انواع غذای ماهی با تیم فروش ما تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت روزانه به کانال تلگرامی شرکت ملحق شوید و از محصولات ما دیدن نمایید.

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس کلیک نمایید

مدیر فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

وبسایت های دیگر شرکت:

utmtco.ir

khorakdamiran.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس