کود کمپوست

کود کمپوست نیشکر شرکت تولیدی بازرگانی یوتابمهر

کود کمپوست نیشکر شرکت تولیدی بازرگانی یوتابمهر چگونه به فروش می رسد؟ تولید کود کمپوست توسط کدام شرکت با کیفیت تر است؟ قیمت و نحوه مصرف این محصول به چه صورت است؟

برای دریافت پاسخ سوالات فوق تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کود کمپوست نیشکر
کود کمپوست نیشکر

تولید کود کمپوست

این کود که از پسماندهای کشاورزی، خانگی و خوراکی تولید می‌شود یکی از عالی‌ترین کودها برای مصارف کشاورزی به شمار می‌رود . یکی از غنی ترین کود های کمپوست توسط بازرگانی یوتابمهر تولید می شود. این کود از بقایای باقی منده از نیشکر یا باگاس نیشکر تولید می شود که بسیار با کیفیت می اشد. طی تحقیقات میدانی بدست آمده کارشناسان ما در آزمایشگاه گیاه شناسی و خاک شناسی، کود کمپوست نیشکر بدلیل وجود ملاس نیشکر در فرمول ان نسبت به سایر کود ها غنی تر بوده و بازدهی بهتر و بیشتری در رشد گیاهان دارد. بازرگانی یوتابمهر این محصول را با قیمت ارزان بصورت عمده در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است.

قیمت و نحوه مصرف کمپوست

کود کمپوست به جهت اینکه بهترین تاثیر را بر عملکرد و کیفیت محصول داشته باشد باید نزدیک ریشه قرار بگیرد. این کود معمولاً به دو روش چالکود و کانال کود در درختان میوه استفاده می شود. میزان مصرف این محصول به عوامل مختلفی از قبیل کیفیت زمین، آنالیز خاک و نوع گیاه کشت شده بستگی دارد. برای تهیه بستر خاک در زمان کاشت به ازای هر متر مکعب خاک 50 کیلوگرم این کود استفاده کنید تا بستر مناسبی برای رشد ریشه ایجاد شود این کار باعث توسعه ریشه در خاک و افزایش ذخیره رطوبت می شود.

نحوه خرید کمپوست

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع کود کمپوست نیشکر مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است.شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت خرید انواع کاه نیشکر و کود کمپوست نیشکر و کاه کلش پرس  مرغوب و دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.

 

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس فوق کلیک نمایید

 

موبایل مدیر فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

http://utmtco.ir

www.khorakdamiran,ir

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس