تولید گسترده ذرت علوفه

برداشت ذرت علوفه با کیفیت و پردانه خرید مستقیم از کارخانه

برداشت ذرت علوفه با کیفیت و پردانه خرید مستقیم از کارخانه به چه صورت است؟ کارخانه ذرت علوفه در کدام منطقه قرار دارد؟ قیمت ذرت علوفه پر دانه چقدر است؟

برای اطلاع دقیق از پاسخ سوالات مطرح شده با ما همراه باشید.

برداشت ذرت علوفه
برداشت ذرت علوفه

کارخانه ذرت علوفه

از آن جاییکه شهرستان دزفول یکی از قطب های کشاورزی بویژه کشت عمده ذرت مرغوب محسوب میگردد بنابراین بزرگترین کارخانه های تولید کننده ذرت علوفه ای در این منطقه یعنی شمال استان خوزستان تاسیس گردید . گفتنی است یکی از پرفروش ترین کارخانه های تولید کننده خوراک دام در شهرستان دزفول که این محصول را با قیمت ارزان به سراسر نقاط ایران ارسال می کند شرکت یوتابمهرمی باشد.

قیمت ذرت علوفه پر دانه

قیمت ذرت علوفه ای پر دانه به دلیل داشتن مقادیر بیشتری از دانه ذرت در آن و در نتیجه ارزش غذایی بالاتر نسبت به انواع ذرت کم دانه بیشتر می باشد. این ذرت می تواند مقادیر بالایی از احتیاجات غذایی را تامین کند و به ویژه برای دام های پر تولید به ویژه گاوهای شیری با تولید شیر بالا بسیار مناسب است زیرا بخش قابل توجهی از کربوهیدرات های مورد نیاز برای تولید شیر را تامین می نماید.

نحوه سفارش و خرید ذرت علوفه

خرید ذرت علوفه خوزستان بصورن عمده سال 1401 توسط شرکت بازرگانی یوتابمهر بصورت گسترده امکان پذیر است. لذا تجار و دامداران گرامی جهت سفارش ذرت علوفه ، جو محلی ، جو خارجی و کاه کلش گندم وخرید یونجه ارزان و انواع غذای ماهی با تیم فروش ما تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت روزانه به کانال تلگرامی شرکت ملحق شوید و از محصولات ما دیدن نمایید.

 

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس کلیک نمایید

مدیر فروش :

مهندس تندیس

+989166404026

سایتهای مرتبط:

utmtco.ir

khorakdamiran.ir

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس