قیمت ذرت علوفه

ذرت علوفه بسته بندی

تولید ذرت علوفه ای بسته بندی برای دامداران اهمیت زیادی دارد لذا استراتژی شرکت ما به گونه ای است این قیمت را به ارزانترین نرخ ممکن و البته با کیفیت بالا به دست دامداران زحمت کش برسانیم.

تولید ذرت علوفه ای
تصویری از برداشت مزارع ذرت شهرستان دزفول

نحوه تولید ذرت علوفه ای و ذرت دانه ای چگونه میباشد ؟

ذرت گیاهی است ازخانواده Poaceae مخصوص نواحی گرم ومعتدل است. سابقه کشت ذرت در قاره‌های اروپا ، آسیا، آفریقا و اقیانوسیه چندان طولانی نیست ومصارف این گیاه به صورت دانه ای و علوفه ای می باشد. این دو محصول از لحاظ کاشت و داشت بسیار شبیه هم بوده و عمدتا در برداشت باهم تفاوت دارند .

الف: برداشت برای تولید ذرت علوفه ای:

برای این منظور از دستگاهی بنام چاپر استفاده می گردد. این دستگاه قادر است از یک طرف تمام اندام های گیاه را از ارتفاع حدود 12-8 سانتی سطح خاک برداشت کرده و به قطعات کوچک و خرد شده تبدیل نماید و درون کامیون بریزد سپس در سیلوهای مخصوص برای غذای دام ها نگهداری گردد. 

ب: برداشت ذرت برای تولید دانه:

برای این منظور از کمباین مخصوص استفاده می شود. این دستگاه ها بلال را برداشت و در داخل دستگاه دانه ها را از چوب بلال جدا نموده و بطور خالص در مخزن جمع آوری می کنند. مهمترین موارد مصرف ذرت دانه ای در تولید کنسانترها میباشد.

 

تولید ذرت علوفه ای

   

          مراحل تولید ذرت علوفه ای دانه دار

  1. کاشت 
  2. داشت
  3. خرد کردن ذرت علوفه ای با دستگاه چاپر
  4. تنظیم رطوبت
  5. فرایند تخمیر
  6. بسته بندی و وکیوم سازی

لازم به ذکر است که ذرت علوفه ای در بسته بندی های مختلفی به بازار خوراک دام عرضه میگردد بسته بندی های موجود در بازار معمولا به سفارش مشتری در وزنهای 30 ، 100 ، 750 و 1000 کیلویی تهیه می شود که نوع بسته بندی در آخرین قیمت ذرت علوفه ای تاثیر زیادی دارد.

بهترین پیشنهاد نوع بسته بندی نمونه 30 کیلویی است که شرکت ما بهترین الیاف و دستگاه های بسته بندی را برای تولید ذرت علوفه ای ارزان و با دوام فراهم نموده است که نمونه بسته بندی در تصویر زیر قابل مشاهده است.

ذرت علوفه بسته بندی
ذرت علوفه بسته بندی 30 کیلویی

نمایشگر

نحوه ی خرید مستقیم خوراک دام فشنگی از کارخانه چگونه است؟

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع خوراک پایه نیشکر مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات ما همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده ایم .شرکت ما میتواند این محصولات را بطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت استعلام قیمت انواع ذرت علوفه و سفارش محصولات خوراک دام به کانال تلگرامی ما ملحق شوید ویا با تیم فروش ما تماس بگیرید.

سایتهای مرتبط:

utmtco.ir

khorakdamiran.ir

 

تلفن دفتر فروش :

برای تماس تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

 

مدیر فروش فروش :

مهندس تندیس

09166404026

ذرت غلوفه بسته بندی
انالیز ذرت علوفه ای بسته بندی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس