ذرت دانه ای دامی

ذرت دانه ای

خرید و فروش ذرت دانه ای دامی به نرخ روز به صورت عمده ازطریق سایت شرکت یوتابمهر به اسانی ممکن گردید. عزیزان جهت سفارش تمامی محصولات ما از جمله ذرت دانه ای ، مشتقات… می توانید با تیم فروش شرکت ما تماس بگیرید.

خرید و فروش ذرت دانه
کمباین برداشت ذرت

ارزش غذایی ذرت دانه ای در انواع خوراک دام

ذرت دانه ای انرژی زیادی همچنین چربی بیشتری نسبت به جو و گندم دارد (حدود دو برابر) و در مقابل پروتئین و کلسیم و مواد معدنی و الیاف آن کم می باشد.همچنین تجزیه آن در شکمبه با سرعت کمتری نسبت به گندم و جو انجام می شود. از این رو حداکثر درصد استفاده باید رعایت شود.

ذرت بسیار خوش خوراک بوده و بهتر است جهت هضم و جذب بیشتر اسیاب و یا حداقل بلغور گردد . جهت توازن رضایت بخش جیره استفاده از مکمل هایی غنی از پروتئین ضروری است.لذا قیمت خرید و فروش ذرت دانه ای برای دامداران از اهمیت بالایی برخوردار است.

نحوه سفارش انواع ذرت دانه

مجموعه بازرگانی یوتابمهر این محصولات را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند و با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است. شرکت تولیدی بازرگانی یوتابمهر این محصولات را به طور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان به دست مصرف کنندگان محترم می رساند.شما میتوانید جهت خرید ذرت دانه ای از طریق صفحه تماس با ماموجود در سایت با ما در ارتباط باشید.جهت دریافت لیست قیمت خرید ذرت و دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شوید.

سایت های مرتبط:

khorakdamiran.ir

utmtco.ir

 

تلفن دفتر فروش :

برای تماس تلفن دفتر فروش کلیک نمایید

 

مدیر فروش فروش :

مهندس تندیس

09166404026

تماس